Bebek0707 Ben hamileliğimi çok erken öğrenmiştim 3. Gün doktora gittiğimde doktor değerimin az olduğunu belkide dış gebelik vs demişti. Bi hafta boyunca iki günde bir kan verdim yine istenilen yükselme yoktu diyodu ama bi hafta sonrasında birden artış gösterdi değerlerim be çok sağlıklı bi gebelik geçirdim ve bebeğim şuan 4 aylık 🐣👼🏻 Tabi siz doktorunuzla görüşün takibini yapım artış yok ise o size ne olduğunu elbette söyleyecektir