Kızlar oğlum Evolvia içiypdu mamayı kesmek istedim akşam kaşık mama arada süt içiyordu ama biraz kabız yaptı bende mamaya bir süre daha devam etmek istedim ama evime yakın evolvia datan bir yer de yok araba da o yğzden kolay alabileceğim bir mama tercih etmek istiyorum o yüzden Bebelac normal mi yoksa bebivita mı sorarım size