anniiiii afedersiniz ama Ohaaaaaaaaaaaaaaaaa yaaaaaaaa minicik bi bebeği neden alıp öperler bağısıklıkları daha hiç yok hemde şimdi annesi olarak psikolojini anlayabilirler mi ? Hayır bence çünkü anlayacak olsalar dokunmazlar her tür hastalık var ya sevmiyorum böyle düşüncesiz insanları kusura bakmayın yakınınız olabilir eleştirdim ama kızdım gerçekten çünkü bebeğimi ağızında ucuk olan bi arkadasım öptü solunum yolundan veya bi tükürk damlasından 6.hastalığı kaptı mı kaptıııııııııııı o geçen zamanı o 1 haftayı bir bana sorun kızamık gibi hep kırmızılıklar döktü vucudu her yeriiii ateşlenmesi falan cocugun gülmesini özlemiştim ya vermeyin kimseye bence kavgaysa kavga edin sonradan siz ağlayacağınıza bırakın ne istiyorsa desinler onlar ağlasınlar