Bende doğum yapalı 3 ay oldu bir kere korse taktım canım çok acıdı çıkardım hemen. Sezeryan olunca bende spor yapamıyorum korkuyorum çünkü benim dikiş yerlerimde iğne batar gibi batma oluyor. Doktorunuza danışın uygun gördüğü sporları yapabilirsiniz belki. Bende YouTube Leslie nin yürüyüş programını mı yapsam diyorum karın odaklı değil. Bu dönemde eğer emziriyorsanız kilo aldırmayan süt yapan sağlıklı besinler tüketenilirsiniz yulaf havuç gibi.