clsknu ben 2 sene tutmadım sonuçta izin verilmiş çünkü bir sebebi var. Sütü etkiliyor ilk sene 2.senede etkilemese dahi emzirirken felaket acıkıyorum ben. Acıkınca asabiyet yapıyor. Bağışıklık çok düşüyor. Ayrıca gece benim oğlum çok fazla uyanıyordu emmek için sahura kalkmak yemek tekrar uyumak felaket zor olurdu. Borcum var evet ama Allah bile izin vermiş sonuçta bu sene kestim emzirmeyi tutcam inşallah. Hiç pişman değilim