Eğer tutamazsanız Sonraki sene Mübarek recep şaban aylarına tutamadıklarınızı telafi edebilirsiniz gayet🌹
Bebeğim 40 günlükken taşınmıştım Hiçbirşey yiyemiyodum günlerce kimse yoktu yanımda azalma felan yaşamadım hiç ben o sene tutmuştumda. Zaten yemek artırmıyo sütü bebegin emmesi artırıyo ve bol su moral. İftarda sahurda yeterli beslenirseniz etkileyenmeyebilirsiniz de. Deneyin karar verin🌾🤍🤍