Bu damladan memnun kaldınız mı gündüz olanını kullanan var mk varsa nasıl uyguladınız ben bundan da fayda görmedim de artık uykuları bölünüyor neredeyse 5 aylık olucak yarım saate bir gaz yüzünden uyanıyo 😢doktoruma sorduğumda faydası olmadı diye ml ‘ni arttırma o söyledi ml’mini arttırınca daha kötü oluyo