FiltreKahve karton bardaklara kek yapıp kekler iyice soğuduktan sonra ortalarını bıçakla yada tatlı kaşığı ile oyup krema sıkıp süsleyip servis edebilirsin canım ben bı ara çok yapıyodum öyle çokta güzel oluyo ama kreman çok sekerliyse kek harcına şekeri az koy ki denklessin