Var mı önerisi olan arkadaşlar. Devlet tercihim. Yenidoğan 6gunluguz sarılık var mavi ışığa da girdi düştü tekrar çıktı. Özelden memnun kalmadım. Bi açıklama yapma gereği bile duymuyorlar. Parasını geçtim sırf para almak için çocuğumuzu kucaklayıp durabilirler de… devlete gitmeye karar verdim.