Çok alakasız olacak biliyorum ama ben de birşey danışmak istiyorum normal doğum yapalı 14 gün oldu iki gün önceye kadar hiç bir şekilde yanmam yada başka bir şikayetim yoktu iki gündür vajina da aşırı yanma batma sızı oluyor normal mi acaba ilk doğum ilk gebelik o yüzden de anlayamıyorum