Ebrupinarrr Alt katımda tekstil var artık çok yoruldum bir yerlere şikayet etmekten ve umursamamalarından Binalardan imza toplasam ki 2 üst kata bile ses geliyormuş hepsi verir imza Bir yere başvurup çıkarabilir miyiz?
Ebrupinarrr gencmom_ Tekstil ama sesle ilgili ruhsatları yok Yani düğün salonu çalıştırma yetkileri yok sesli bir şey yapma yetkileri yok
gencmom_ Ebrupinarrr hayır izin varsa şarkı dinleyebilirler bizim de teksitilimiz var izinde Belli saatler eğer uzuyorsa sıkıntı Mesela sabah 11 den akşam 5 kadar müzik çalabilir
Ebrupinarrr gencmom_ Ses yalıtımı yapılabilir Evin altında Sürekli makine sesi düğün salonu gibi evim son ses müzik olmaz Kendi evimden bu yüzden çıkmayı düşünüyoruz düşünün çocuk uyutamıyorum
KraliceEsra Ebrupinarrr belediyeye d2 ölçümü yapılmasını istiyorum diyerek şikayet oluştur gerekirs cimere yaz. D2 akustik ses uzmanları gelip ölçüm yapıyor ona göre rapor tutuyorlar
Ebrupinarrr Defnesa Pes edip geleceklerdir Çünkü her gün şikayet oluşturuyoruz CİMER’e yazdım ses ölçümü talep ediyorum diye Zaten geçenki sonucunda ses ölçümü yapılacaktır diye sonuç gelmişti bekliyorum cidden çekilecek gibi değil
Ebrupinarrr KraliceEsra D2 yazmadım ama evimde ses ölçümü yapılmasını talep ediyorum yazdım Geçende zaten şöyle bir cevap geldi cimerden