Ben 2 ay önce vestelin almıştım diğer beyaz eşyalarımla aynı marka olsun diye.Çokta öyle araştırma yapmadım amaa iyi kii de almışım çok memnunum.Korkuyordum işte kıyafetlerde çekme yapar mı ıslak çıkarır mı diye falan ama hiç bir şikâyeti yok şuana kadarr.Bence markaya pekte bakmıyor ya kurutma makinesi uygun programı bilmen gerekiyor.Gerisi teferruat 😊