955454 bak şimdi güzel kardeşim bizler anne olarak o kadar küçük zamanda böyle ilaçlara maruz kalmasını istemiyoruz evet ama şöyle düşün ki şu an ona iyi gelecek seçeneklerden birisi o hamdolsun ki tedavisi var. ALLAHIM tedavisi olmayan hastalık vermesin. Eğer ki sen antibiyotiği vermekten kaçınırsan bu sefer hastanede o kadar ilaçlara maruz kalmasına mı göz yumacaksın çünkü bebeğin çok küçük.
Bizde geçen hafta hasta olduk hastalığın 4. Günü gittim doktora hamdolsun tam ciğerlere inmemiş ama inme aşamasında dedi ve kulağındaki iltihabı tetiklemiş o sebeple 7 gün kullanacağım antibiyotiği 10 gün yaptı sabah akşam olmak üzere kullanıyoruz çarşamba son inşaALLAH yani her şey onların sağlığı için…
Şu an benim bebeğim 7 ay 7 günlük benim hemen gitmeme sebebim evde kendimde çok çabaladım ki faydasını görmüşüm bence yine de ne olur ne olmaz diye öksürüğü için gittim hem antibiyotik hemde ventolin cortair havaları verdi cihaza koyup havasınıda kullandım.
Sen sıkma güzel canını doktorun ne dediyse ve içine siniyorsa mantıklı geliyorsa söyledikleri güveniyorsan doktoruna onu dinlemelisin.
Çok geçmiş olsun