Ben ilk 1.5 ay yanimda yatırdım aşırı gazlı bir bebekti mecburen daha sonra besiginde yatırmaya basladim hiç zorlanmadım çok şükür şuan 3.5 aylık ama ben emziriyorum biraz ayağımda sallayıp besigine o şekilde koyuyorum maelsef gazdan dolayı sallamanmaya alıştı gazida bitmek üzere umarım bende onu bırakabilirim gazi bitsin diye bekliyorum artık 🥺