4 gün önce ağrı ile gittiğim hastanede boyun düzleşmesi olduğunu öğrendim açıkçası telaştan çok konuşamadım doktorla ama bir magnezyum bir ağrı kesici birde krem verdi hareketler verdi yap evde dedi bu kadar ama 4 gündür kıvranıyorum boynum çok ağrıyor indternette felç falan yazıyor çok korkuyorum aranızda boyun düzleşmesi yaşayan varmı Allah aşkına biri birşey yazsın