beyzanrkorkmaz Bebeğim 50 günlük telefondan sessiz şekilde pış pışlı fön makinesi sesi açıyorum güzel uyuyor ama zararı varmı biliyormusunuz
Nurdemirrr beyzanrkorkmaz benim ikizlerimde süpürge sesiyle sakinleşip uyurlardı 5 aylıklar hala öyle uyutacağım zaman açıyorm biraz uzağa koyyorum hatsız telefondan açıyorm uyuduklarında kapatıyorum nezaman bırakacaklar bilmiyorum
Rwerdst beyzanrkorkmaz oğlum 7 aylık 🤣🤣 fan sesiyle uyuyor. Zararını görmedim qalgısı açık bir çocuk açıkçası