27112022tura Doğum yapalı 17 gün oldu ve şu son 4 5 gündür meme ucum acayip çatladı hatta yarıldı yanmaya başladı emziremiyorum artık lansinohun kremini kullandım geçmedi fito krem aldım o da Bi işe yaramıyor napmam lazım memeyi unutucak diye çok korkuyorum
mimnice 27112022tura kremlerle zor meme ucuna kıyafetin vs hiç bir şey değmesin bol bol hava aldır nemli durmasın 1 haftaya geçer enfeksiyon kapmaması lazım dikkat et bebeğin ağzından başka bir şey değmesin benimki öyle geçmişti göğüs kalkanı kullanmıştım ben hiç bir şey değmemişti bol bol hava almalı
Deletedmom104 27112022tura Garmastan pomat birebir. Biraz pahalı ama 1 saatte o sızlamayı ağrıyı kesti. 3 güne de iyileşti
dorukbebekom 27112022tura kesinlikle gümüş kapak al derim ilk dogummda kızım küvezde kalmştı krem lerle falan geçirmeye çalştk sagdıgımz için oldu herhalde dıe düşündük.. Oğlumda doğumdan 2 gün sonra acımaya basladı ben hatta diyodum dişleri va r galiba canm çok yanıyo lansihon bi işe yaramdı başka da denemedim kargo beklemmk için hemen e bebeğe gidip gümüş kapak aldm bir günde bile fark etti ve sonra dedm parasını sonuna kadar hak ediyo zaten krem de pahalı
ledaaanrr 27112022tura bende yaşadım neler neler kullandım sadece tahin yağı iyi geldi bildiğimiz tahinin üstünde biriken yağ harıka bir sey o geçirdi bir tek
arzuy1711 27112022tura sanmıyorum canim ya lansinoh falan da fayda etmedi bana Bi de göğsünden taşan sütü de surebilirsin oda baya fayda ediyor
Bacakogluigdem 27112022tura canım denemediğim şey kalmadı lansinoh kullandım işe yaramadı karbonatlı su yapıp gögüslerime sürdüm bebek emdikten sonra bi kantoron yağı bi tahinin üstündeki yağı sürdüm kendi sütümü sürdüm birde sürekli gögüs kalkanı kullandım ilk 5 günüm çok felaketti çok şükür 6.günümde geçti hemen dediklerimi uygula rahatlıycaksın özellikle tahin yağı ya da kantoronu sür ☺️😍
Bacakogluigdem 27112022tura o zamana kadar vermemezlik yapma memeyi canım tahin yağı normal tahinin üstündeki yağ kantoron yağı satılıyordur aktarda
mimnice hilalkeremaras ben krem kullandım bi de silmek için uğraşırken tahriş oldu o yüzden dedim canım kremle zor diye bebek emmesin aman derken daha kötü oluyordu serbest bıraktım daha çabuk iyileşi bana göre
seymacanc Gümüş kapak yada göğüs kalkanı beraberinde lansinohun balmı çok iyi geldi bana göğüslerini her gün yıka temiz tut enfeksiyon kapmasın Zamanla iyileşecek inşallah çok geçmiş olsun
aslann1 Kesinlikle tahinin üzerindeki yağı dene mucizevi birşey kremler bendede fayda etmemişti hemen geçirdi çok şaşırmıştım