Bende aynı durumdayım çoğu anne gibi, arkadaşlarınızda yanınızda olmayabiliyor bu dönemde komşumda var ama iletişim kurmayı unuttum resmen gidesim bile gelmiyor, aile desteği de olmayınca insan bazen yıpranıyor böyle, stresten egzama oldum bende, buradan aynı durumu paylaşanları okuyup bir nebze cesaret kazanıyorum bazen 😥 Allah yardımcımız olsun