Ali_atlasinannesi Kızlar merhaba bebeğim 12 günlük oldu şükürler olsun 4 gündür göğüs uçlarım aşırı acıyor bebek emerken resmen ağlayacak dereceye geliyorum uçları yarıldı ve çatladı önerileriniz var mı ne yapmalıyım yardım edin lütfen
minniks Ali_atlasinannesi kırmızı kantaron yagı ve silikon gogus kalkanı kullanın hem hava almasını saglıyo hemde sutyene temas ettirmiyo cabuk toparlanmasını saglıyo icine sut doldukca gogus uclarınıda yumusatıyo
08082023 Ali_atlasinannesi Bnde çok çektim bu konuda neler neler yaptım ama beni iyileştiren tek şey zeytinyagiydi hemen toparlamaya başladı sürünce
Fasulye12 Ali_atlasinannesi garmastan emzirme pomadı ve gümüş kapaklar sayesinde hiç sıkıntı yaşamadım. Ama kapağı takmadığımda çok sızlardı . Garmastan sürünce çabuk geçiriyordu
mormilena Ali_atlasinannesi benimki de baya kötü olmuştu krem sürdüm başta hicbbir işe yaramadı.bende zeytinyağı sürüyordum .bebeğin tükürüğü iyileştiriyor aslında emzirmeye devam.her emzirmeden sonra zeytinyağı tekrar sürerseniz.
Ali_atlasinannesi minniks silikon göğüs ucunu sağ göğsümde kullanmıştım 1 hafta kadar sonra çıkartıp göğsümü normal verdim baya zorlandım alışması zor oldu tekrar alışmasını istemiyorum cnm kantaron yağını deneyeceğim emzirmeden önce yıkanması gerek göğüsün değil mi
minniks Ali_atlasinannesi yok silikon gogus ucu degil bu kalkan googleden bak silikon gogus kalkanı diye myceyin olanını kullanmıstım ben icine sinmezse yıkarsın benimki el yapımıydı dogaldı yani o yuzden kimi zaman yıkamadan verdigim bile oldu aktarda satılanlar nasıl bilmiyorum
minniks Ali_atlasinannesi sundan diyorum canım emzirmeden sonra takıyosun bidaki emzirmeye kadar ben ustsuz dolanıyodum evde dısarı cıkamıyodum acıcak diye sonra bunlardan aldım rahat ettim hemde yumusattı gogusumu