Melissadgnn üçü de var üçü de elim kolum evde her gün bir hamur işi mutlaka olur ekmekte yaptığım için sürekli hamur makinesi çalışıyor, robot süpürgem zaten herşeyim günde 3-4 kez çalışıyor o süpürürken ben evi topluyorum daha az yoruluyorum, airfrey de kişiye göre değişir bence ama bizde kızartma balık çok yeniyor yağ kokusu balık kokusu nefret ediyorum ama airfrey de koku olmuyor yağ derdi yok oğlum bazen poğaça istiyor ona kadar yapıyorum 3-4 tane atıyorum airfreye 3-4 tane için fırın açmıyorum közleme de onda yapıyorum kek ekmek vs iki kişilik yapacaksam direk orda yapıyorum süresi az zamandan tasarruf ediyorum gerekliliği bence kişiden kişiye değişir ama bunlar benim için kolaylık açıkçası