Fulyy Busra0606 benim oğlum da aynı şekilde misafirlikte duramadık kapıdan bi girdik oyy oyy diye içli içli ağladı sanırsın bi sey olmus
Busra0606 Fulyy neden böyle ya anlamıyorum bende Bi yere gidemiyorum hele Bi kucağına aliyim diyorlar kıyameti koparıyor