Hergün yeni bi durumla karşılaşıyorum zaten uykuları çok ağır değildi gündüzleri uyutamıyorum 2 ayına 8 gün kaldı memede uyuyordu beşiğine alıştırmaya çalışıyorum uyumuyor meme veriyorum derin dalmıyor buzlukta ilk sütlerimden vardı biberonla onu verdim beşiğinde uyuttum 2 kere güzel uyudu eşim mama verelim ozaman diyor genel hali çok huysuz ben diyorum acaba sütüm uyku mu yapmıyor sütüm var kesmek istemiyorum ama bizi çok zorluyor fikir verin