Alparslan98 yoo ben bu durumu hiç doktora sorma gereği bile duymamıştım 😅 sonuçta anne sütünü bir damla bile alsa şifası yeter, karnı da doyuyorsa neden sorun olsun ki. 8.aydan sonra doktorumuz ek gıda konusunda artık daha çok yiyebileceğini çeşit artıracağımı söylemişti, böyle olunca çocuğun karnı doyunca sadece uyku geçişlerinde emiyordu ben hiç bir sorun olduğu ya da olacağını düşünmedim, olmadı da zaten 26 aylık olduk maşallah gayet sağlıklı çocuğum 💙🙏 sıkmayın canınızı