Damlanurrr Zeyzey05_ kocam da kocam diyorum Allah iyiki karşıma çıkarmış eksikliğini göstermesin koca dagim dayanağım elim kolum yetmediğim yerde yeğenim tutup kaldiranim oldu hep iyiki var..
Asyaveannesi04 Zeyzey05_ Evet derdim ben razıyım kocamdan Allah da razı olsun bir dediğimi 2 etmiyor😅 9 senemi verdim adama daha ne olsun♥️♥️ Rabbim herkesi evinde mutlu, huzurlu etsin🙏🏻
Zeyzey05_ Damlanurrr yaaa maşallah ne güzel burda hep kocadan şikayet edenleri duyuyoruz birazda sevenleri görelim
meyra9 Zeyzey05_ her zaman kocam da kocam diyorum başka bişey demiyorum 🌸 rabbim iyi ki çıkarmış karşıma
oglumubeklerken Zeyzey05_ evet ya ben derim bunu ❤️ zaman zaman sinirden beni orta yerimden çatlatsada kocam da kocam 🤩😅
Zeyzey05_ oglumubeklerken 😂😂 bende bazen çok böyle gezmeyi sevmiyor dışarı çıkmayı sevmiyor yok çocuk hasta olur yok durmaz yok üşür diye pinpirikli o yüzden sinirleniyorum gıcık oluyorum ama kocamda kocam diyorum
Zeyzey05_ Momonlyn ahhahaha çok süper cevap yaaaa bende evlenmezdim yada 40 yaşındq felan evlenirdim 🤣
OptimusPrime Zeyzey05_ Derim. Ben bu sözü de ona daima söylerim. Bir canım var bir daha olsa ,o da onunla geçecek yıllara,feda olsun.
Zeyzey05_ bizdejantikizlardik Amiiin Amiin Allah sevdiklerimizin acısını göstermesin başımızdan eksik etmesin valla
kubra2608 Zeyzey05_ evet evet evet en büyük şansım 😍tüm şansımı onda kullandığım için diğer konularda hep şanssızımdır 😅