Arkadaşlar merhaba. Bebeğim bugün 3 ay 12 günlük. Uykuları normalde çok güzeldir maşallah. Gece uykusunu genelde kesintisiz yapar. Ben 1-2 kere kaldırırım kıpırdanmaya başlayınca, doyurur genelde uyanmadan geri yatırırım. Gündüzleri de 1,5-2 saatte bir uyur. Çok uzun gündüz uykuları yapmaz. Birkaç gündür gündüzleri çok uyuyor. Hatta “Çok uyudu, kesin gece uyumayacak.” diyorum ama gece de uyuyor. Bugün sürekli uyuyup uyanıp emip tekrar uyudu. Huzursuzluğu yok, ağlama durumu da pek söz konusu değil. Aç kalıyor şekeri düşüyor ondan uyuyor da diyemem çünkü güzel emiyor ve çişli bez sayısı da gayet normal. Bu durum bir sorun olabilir mi? Evham yapıyorum muhtemelen ama yine de danışmak istedim. 14. ve 19. Hafta arasındayız. Atak haftasıymış ama bu haftada uyku durumuna dair bir şey okumadım. Sizlerin de bu zamanlarda başınıza böyle bir şey geldi mi?