Aminehumamoms annemin egzaması vardı ne kullandıysa geçmedi. Biri altın takmasını tavsiye etmiş, vücuttaki negatifliği alıyor diye. Yüzük bilezik takamıyor diye kolye yaptırdı egzamadan eser kalmadı. Çok şükür durumumuz iyi satmayı düşünmez onu alırken göze alıp alıyoruz. Sağlığı yerinde olsun da değer kaybetsin .