atlasmommm Pasaporta kayıt yaptırdınız mı imei kaydı olan telefonlar kapanıyor mu bır de uzun vadeli mi kullanıyorsunuz etrafınızda var mı yurt dışı iPhone kullanan sıkıntı yaşadı mı
Nurdemirrr atlasmommm biz yeni aldık eşimle 3 ay oluyor alınca kıbrısa gitti geldi açtırdı telefonları şuan sıkıntısız kullanıyoruz
aybiduranne atlasmommm benimki de pasaporta kayıtlı ha yapmam dersen 3 ay kullanım süresi var sonrasında numarana imei attırıp bi süre daha kullanabilirsin ama sonra imei süresi de bitince kapanıyor telefon anca yeni numara çıkarıp kullanırsın o yüzden pasaporta işlemek daha mantıklı aynı hesaba geliyor
atlasmommm aybiduranne kayıt ettirirsek sıkıntısız kullanıyoruz yani degılmı sürekli imei attırmaya gerek kalmıyor yani abimden alacağım da telefonu tr kayıtlı kapanır falan diye korkuyorum
AlinaEmreHan1 atlasmommm hayır bir kere kayıt ettiriyorsunuz bitti sorunsuz kullanabilirsiniz satada bilirsiniz
Tuba_2020 Benimde Kıbrıs tan alındı işletildi yalnız ben Türkiye ye gelince kullanamadım,hattın tel kimin üzerine işli ise onun üzerine olması gerekiyor artık dönünce hattımı eşimin adına devredeceğim.
atlasmommm AlinaEmreHan1 abimin üzerine satacaktı ben aldım guvenemedim başka bırısıne satmaya dedı hattı kendi üzerine kayıtlı yanı 2 yıl sonra satabılırsın dedi onun üzerine kullanacağım sadece içimde ya kapanırsa sıkıntısı oluştu