Selam anneler oğlum 18 aylık ama konuşamıyor sadece baba diyor sürekli göz kontağı kurup konuşuyorum anlıyo beni herhangi bir sağlık problemi yok ama bu konuşamaması beni üzmeye başladı yaşıtlarına bakıyorum az çok kelime kuruyor ama oğlumda ilerleme yok beraber oyun oynuyoruz birsürü aktivite yapıyoruz parka gidiyoruz belki diyorum konuşmasına iyi gelir ama yok aslında hiç susmuyor ama hep geveleyerek konuşuyo sizde bu durum var mı veya yaşamış annelerden bilgi istiyorum🌸