Bebeğim 10 aylık ve birkaç gündür uykusundan birden bire ağlayarak uyanmaya başladı ama normal bir ağlama değil korkmuş yada canı ağrımış gibiydi. Ve sakinleştirmemiz uzun sürüyor sakinleşmiyor. Aynı durumu yaşayan var mı anneler çok korkuyorum acaba bişeyden mi korktu diye 😔