Cocugu kanser olan bir anne dusunelim mesela ben çocuguma kemeterapi aldırmam diyebiliyormu kemeterapide kanserden kırtarmıyor yüzde yüz degil mi ama hafifletiyor yada biraz olsun o kişinin daha uzun yasaması saglanabilyor cocugumuz grip oldugunda boğazı enfeksiyon kaptıgında prospektusu okumadan direk antibyotik veren anneler şı konusunda kullaktan doğma bilgilerle aşı yaptırmıyorlar bu bana cok sacma geliyor herkesin kişisel tercihi evet ama malesef bebek bu secimi yapamadıgı için bence aile tercijşne bırakılmamalı yaptırılmalı