Herkese mrb yeni anne olan yada tecrübeli annelerden tecrübelerini paylaşmalarını rica ediyorum ben on yıl sonra anne oldum çok şükür tüp bebekle taliyle sezeryanla doğum yaptım bebeğim 18 günlük sütüm başta gelmedi 6. Gün emzirmeye çalıştım tabi mama da veriyorum bı turlu duzen oturtamadim gün içinde emziriyorum doymayinca çok ağlıyor mecbur mama veriyorum günde 1 defa büyük abdestini yapıyor 6 7 defa da küçük yapıyor doyuyor mu ne yapmalıyım bilmiyorum emzirince de hemen uyuyor ve 10 dk sonra ağlıyor ne yapmalıyım