bebitonunannesi_ Eşim sigara kullanıyor da bu kül tabağı günlük kullanmaya uygun mudur ? Son cam küllüğü oğlum kırdı ,bu da hediye gelmişti ,kullanılır mı kilden yapılmış sanırım tarihi yerlerde satılıyor gördüğüm kadarıyla
Minel-inannesi bebitonunannesi_ plastikcilerde kokusuz küllük satiliyo 10, 15liraya bisi. Ondan alin bence. Hem kirilma riski yok hem kuller savrulmuyo.
bebitonunannesi_ bebitonunannesi_ ya da kullanim ya deforme olıyorsa da olsun mezara mı götürcem ,zaten beğenmemiştim
bebitonunannesi_ Minel-inannesi şu kapaklı bardak gibi demi, eşim arabasına almış evde iki tane cam vardı oğlum ikisinide kırdı bende bunu kullanim dedim aksesuar sevmiyorum da bazanın altında duruyordu heder olana kadar kullanılsın dedim
Minel-inannesi bebitonunannesi_ aynen onlardan. Kırıldı, döküldü, kül savruldu derdi yok. Ben kullanmiyorum ama misafirlerim icin aldim koydum balkona duruyo bi kenarda. Bi ara icini bosaltayim bari aklima gelmisken😄
Kk41 bebitonunannesi_ rengi değişiyor çöp oldu bizimki😂 plastik küllükler var ya eşim ondan kullanıyor balkonda