Alpinannesi_B 3 aylık olacağız biz kaç gün sonra ve bi kaç haftadır gündüzleri kısa kısa uyuyup uyanıyor geceleri güzel 👍🏻 Yaşayan var mı ne yapacağım ben gündüzleri 🫢
Aselincimom Alpinannesi_B benimki de öyle bende post açtım kelin ilacı olsa kendine sürer 😂 bende bekleyeyim burda bari