Kızım 9 aylık üst dişlerini damagi şişmiş mama içmiyor sürekli ağlıyor jel sürmeme izin vermiyor zorla sürdüm artık zorla yapyrm huy edinmiş durumda herşeye ağlıyor beni sürekli istyr eşten destek yok saldım herşeyi yeminle ben beceremiyorum galiba sürekli ağlayan bir bebek 4 5 gündür yemek yemiyor uyku desen yok 2 uyku zar zor isyan etmiyorum sakin yanlış anlamayin kızım sağlıklı olsun yeter 🤲 bugün tahammülüm bitti ve kendime zarar verdim ona bagirmmk için kizmmk için dişlerimi sıktım kucakta ağlıyor yürüteçte ağladı mama veriyorum ağlama krizine girdi jeli sürdüm yarım saat sonra uyudu ve vicdan azabı çekiyorum zorla yaptryrm kızmayı aklımda bile gecrmm gerekirken kötü bir anneyim kızıma yetemiyorum.Ac aç uyudu 😔