Busra_ugur57 Hilalak00 bnm kızım da oksuruyo hapsırıyo ama keyfı yeeınde ates yok prospan dıye durup verdiler
Hilalak00 Busra_ugur57 benim kiziminda keyfi yerindeydi 4. Gun bitkin dustu bugun tum gun toplasan bi saat uyanik kaldi halada uyuyo ustunde islak pamuklarla ama her oksuruk oyle olicak deyil atesini takip edin uc gunden fazla surerse tekrar goturun
Busra_ugur57 Hilalak00 götürdüm doktora bronşit olmuş dedi atesi yok balgamlı öksürüyo Rabbım sifa ver tüm bebeklere
Cansuaktas Umutegem çok geçmiş olsun 😞 öksürük bizde daha yeni başladı. Baslangıcında yoktu. Eyvah dedim acaba daha birini atlatamadan baska bi hastalık daha mı geldi. Ama sizde de öksürük varsa bu gribin bi uzantısı demekki diymi
Umutegem Cansuaktas aynen cnn ilk önce bizde de yoktu sonradan başladı doktor da 2 haftaya kadar öksürük devam edebilir dedi
Berfe Cansuaktas domuz gribi eskisi kadar korkutucu bir hastalık değil normal grip gibi atlatılıyor merak etmeyin en kısa zamanda iyileşir inşallah bebeğiniz