hmyrkrpnr Kızlar merhaba bugün 20 günlük olduk ana sağlık d vitamini verdi ama bunla ilgili çok fazla olumsuz şey duydum kullanılmaması gerektiğiyle ilgili siz kullandınız mı ne faydası zararı var paylaşabilir misiniz ?
mizgin5656 hmyrkrpnr biz de 28 günlük olduk ama kullanmıyoruz ne zaman veriyorlar ne zaman kullanılıyor yani
mizgin5656 Suldavulcu yaa peki verilmediği zaman bı sorun oluyor mu benim ilk olduğu için bilmiyordum sağlık ocağındakiler de hiç söylemedi vermedi de. Şimdi 29 günlük olduk bı sorun olmaz değil mi ve bundan sonra verebilir miyim yoksa vermim mi
irem066 mizgin5656 bende 1 2 ₺kere verdim bırdaha vermedim kızlar 29 günlüğüz çok huzursuz etti sağlık ocagındakı
Suldavulcu mizgin5656 cocuklar gunesten alamadigi vitamini malum kış mevsimindeyiz d vitamini destekliyor. Ki biz büyüklerin bile kullanmasi lazim aslinda. Onemli bir destek. Kullanabilirsiniz 1 yil boyunca sonrasi doktor karar verir bırakıp yada devam edeceginize. ocean 400 ıu markasini tavsiye ederim
Suldavulcu mizgin5656 ya buraya foto eklemeyi bilmiyorum. Siz direkt ocean d vitamini 400 ıu yazarsaniz cikar. Sarı renk zaten
misssunshine hmyrkrpnr Ben de devit3 almıştım ilk. Herhangi bi yan etkisini görmedim ama akrabamız olan bi çocuk doktoru önermedi onu. Kendisi de ocean kullanmış bebeği için. Devit3 ün içeriğindeki parabenin 3 damla ile çok zararı olmayabilir ama yine de belli olmaz dedi ben de yeni ocean sipariş ettim.