Allah akıl fikir versin daha 40 ın çıkar çıkmaz ne heveslisn mi diym hiç mi korkmadın canın acır diye onu mu diyim hele ki yeni doğum yapmışın ufacık bebeğim var korunim demememne mi şaşırıyom bi de içni boşalıp burd hamile miym diye sormana mı şaşırayım bilemedim .
Ordan bakınca gebelik testi uygulamasına mı benziyor bura onu mu dyeyim ben ne diyeyim.