merbay5 Merhaba rapor parası iki parça halinde mi yoksa tek seferde mi yatıyor bilgisi olan var mı acaba 28 martta bitecek doğum sonrası raporum
1acemianneq Misskokulum parça halinde yatıyor bana da doğumdan 10 gün sonra yattı ilk kısmı 2.kısım da iş yerine çıkış verdikten 10 gün için de yattı