fanatikmomlu cok uzun sureler degil ama 20 aylik bikac aydir kendi kendine oynuyor.valla ben kizlarimla hadi oynatalim diyerek hic yanlarina oturmadim.kendi kendilerine kesfedip ogreniyorlar.mesela suan legolarla kendisi kule yapiyor gelip gosteriyor bana,veya oyuncaklari sepeti var ona doldurup geziyor.yani kendince yapiyor biseyler😊siz de sevdigi seyleri karistirmadan koyun kendi kesfedip oynar.butun oyuncaklar onune dökmeden ,bazen mesela bazilarini ortadan kaldiririm unutsun diye.sonra cikarinca sevinip yeniden oynamaya basliyor