Bebeğim 5 aylık 15 gündür kullanıyorum sabah öğle akşam 30 cc olmak üzere günde 90 cc veriyorum bebeğim içiyor doktor içerse öyle rapor çıkaralım dedi raporlu alan var mı ücret ödenmeden mi alınıyor raporla birde siz günde ne kadar veriyorsunuz anne sütüyle 20 günde 300 gr alan bebeğim anne sütü+mamaya başlayınca 10 günde 30p gr aldı bu MAMA’da fazla mi şişiriyor acaba