Sadeturkkahvesi
otizm düzelmez ama gluten ve kazein diyeti dediğimiz şey yapıldığında çocuğun algısı daha açık olur.
çünkü özellikle sık tüketilen gluten,kazein algıyı kapatır. bu normal insanlar içinde böyledir.
eğitimle sadece çocuk normal yaşama adapte edilir,uyum sağlaması sağlanır ki bu bile mükemmel bir sonuç ama asla bir tedavi değil
kaldı ki gluten ve kazein diyetini bırakıp,eğitimide boşlarlarsa baksın bakalım o çocuk ne oluyor. eski haline döner ve o zaman iddia edilen tedavi çöp olur
bu arada evet katıldığım bir sözü var bu sürede çocuğuna fayda sağlayanalar bakın
mesela merf_xl hesabı. oğlu otizimli ve mükemmel bir yol almışlar. çok uzun süre takip ettim onunla sevindim o ağlayınca ağladım.. otizm ile yol alınır,yaşıtlar yakalanır,günlük hayat kolaylaşır her şey olabilir.
ama otizm iyileşir cümlesi çok güçlü ve sorumluluk gerektiren bir cümle
en önemliside çok umut vaadeden,gerçeklemeyince dünyayı başına yıkabilecek büyüklükte..
hanımefendiyi hiç tanımıyorum ama şimdi biraz stalklayacağım :)