Seydaaa5 2. Gebeligimj böyle öğrendim yaptigimda çizgi aynı böyleydi sadece 1 gün gecikmisti adetim ve suan 24 haftalik hamileyim oğluma var bence olmasa hiç çıkmaz cunku Bende yaptigimda böyle hayalet çizgi vardi akşam tekrar yaptim çizgi koyulasti biraz ertesi günü saglikocahina gittim beta 18 öğrendim sonra 2 günde bir kan verdim artış varmi diye bakıldı kimyasal olabilir dedi doktorum cunku cok şükür kimyasal olmadı 1 yasinda kızım var ve 24 haftalik bebism