Merhabalar ben de çocuğum doğduğu günden itibaren bir şeylerin yolunda gitmediğini fark etmiş ve bunu etrafımdakilere söylediğimde yenidoğan çocuk ağlar kuruntu yapıyorsun diyen çevremi ikna etmek için epey mücadele vermiştim. Çok ciddi bir muayene ücreti ödeyerek gittiğim acıbadem hastanesindeki bir alerji doktoru bu çocuk alerjik değil döküntüler yenidoğal isiliği bence sen internette biraz az dolaş demişti. Sonra artık ümidi kesmiş ve çocuğumun kolik olduğuna inanmıştım ki bir gün üşüttüğünü düşündüğüm 5 aylık bebeğimi çamlıca medipol doktor Murat Cömert’e götürmüştüm. Doktor direkt bu çocuk alerjik üşütmemiş alerjik rinit olmuş şuan bu nedenle genzi akıyor bu çocuğa 2 metre uzaktan bakan her doktor alerjik olduğunu söyler benzi soluk ve gözlerinin altı beyaza yakın demişti. Ciddi bir diyete girmiştim sonrasında alerji maması yazmıştı raporlu 1 yaşına kadar ücretsiz eczaneden kullanmıştık. Aylarca beni kolik bu çocuk diyen doktorlara söve söve çocuğum şuan 2 yaşında. Ben ne zaman ki bebeğimi memeden kesip alerji mamasına başladım çocuğum yeniden doğdu gülücükler atmaya başladı. Yani bir çok doktor sizi geçiştiriyorsa ama siz annelik iç güdüsüyle bir şeylerin yolunda gitmediğini düşünüyorsanız yanılmıyorsunuzdur. Bir çocuğun en iyi doktoru annesidir demişti doktorumuz çocuğunu iyi gözlemle ve neye alerjisi olduğunu sen tespit et, etrafına da kulak asma demişti. Küçük bir iç döküş olsun 🌸