Fayah01 oğlum 22 aylık biz günde 2 kere dışarı çıkıyoruz sıkıldığı zaman. Ev işlerini birlikte yapıyoruz yemeği birlikte yapıyoruz ki en sevdiği şey mutfakta olmaktir. 18 aylıkken de böyleydi sabah uyanınca biraz kitap okuruz sonra kahvaltı sonra biraz oyun sonra en azından bi st dışarı eve gelince de belki ara öğün yapar yoksa mutfağı toplarız bana salata hazırlarız yıkama işlemini filan yapar sonra da uyuturum. Uyanınca da aynı şekilde yemeğini yediririm akşam yemeğine başlarız. en kotu ihtimal lavabonun içine su dolu leğen koyuyorum icine kaşık kepçe ben yemek hazırlarken onla oynuyo suyu sevmeyen çocuk yoktur diye tahmin ediyorum. Saat 5-6 arası yine dışardayz gelince akşam yemeği yeriz babasıyla kosturmali hoplamali oyunlar oynar kitap okur etkinlik setlerinden bi kaç sayfa yaparız, lego oynarız, oyun hamuru, kinetik kum, boyama dönüşümlü olarak günde bir ya da ikisini yapıyoruz zaman geçiyo. Ben de önceden ne yapsam zamanı nasıl geçirsem bilemiyodum da ev işlerine dahil edip dışarı çıkınca zaman gecirebiliyosunuz. Ekranı secenek olarak görmediğiniz zaman yapacak bi şey buluyorsunuz. Ağladı diye açtığınız zaman da hem her istediğini ağlayarak yaptırmaya çalışan bi bebek oluyo hem de istediği zaman ekran açtırabiliyo bi hafta acmazsaniz unutur. Benimki evde tvyi açık görmediği için ne olduğunun bile farkında değil o yüzden aç diye diretmedi şimdiye kadar