A2B4 benimkide 21 aylık çoğu şeyi biliyor çok şükür ama hep baş kelimesini söylüyor. Şöyle mesela yastığa “ya” diyo. Kaydıraktan kayıyor “kaa” diyo. Sallanıyor “sa” diyo. Tam çıkan kelimeleride var çok şükür. Baba, mama, süt,su ver, kalk,al. Çok sayıda kelimesi yok ama böyle yani. Ayına göre normalmi bende bilemedim