adel18 Merhaba kızım 24 şubatta 3 aylık olacak henüz özel aşılara Başlamadık kafamız çok karıştı tarih bakımından elinde takvim olan var mı kaçıncı ayda hangi aşıyı yaptırmalıyız
gunes0312 adel18 özel aşıları doktor planlıyor size açıklama yapılmadı mı? Mesela bizim rotarix: 2 - 4. Ay Bexsero: 3 - 5 - 13. Ay Nimenrix: 4 - 6 - 14. Ay