Bugün 12. Günüm azalıyor gibiydi az önce ayaktayken fena ıslaklik hissettim wcye gittim oluk oluk bardaktan boşalır gibi kanamam oldu sildikce geliyor sanki idrar yapıyor gibi tutamıyorum çok korktum. bu Kadar fazla olması normal mi yaşayan var mı ? Doktoru aradım öğle molasında ayağa kalkmaya korkuyorum şuan 😔 normal mi acaba bu kanama