Aynı durum var bugün kbb ye gittim antibiyotiğe kadar yazdı zaten ben böyle olunca antibiyotik içmeden düzelemiyprım maalesef. Siz düzeltebiliyorsanız zorlayın tabi ilaç içmemek en güzeli ama hamile ve emzirmelere uyan ilaçlar yazdı napayım iki çocuk biri daha 1,5 aylık hemen düzelmem lazım