Adalet mezunuyum 80.6 puan aldım ama hiç çalışmamıştım. Zaten çalışsam da kpss ye gireceğim gün çok kötü şeyler yaşadığım için pek de bir faydası olmazdı. Sınavı sadece refleks olarak yaptım diyebilirim. Başvurduğum yerlerden olumsuz sonuç alırsam başlamayı düşünüyorum bende. İnşallah 85 falan alırım en azından mübaşirliği garantilerim