Oykusmummy Kızlar doğum yapalı 40 gün oldu. Komşular doğum için gelecekler kahveye. İlk kez tanışcaz bu arada. Kahveye gelcez dedikleri için ne yapacağım bilemedim çaya gelselerdi pasta börek tabağı yapayım derdim. Kahveye dedikleri için öyle bir hazırlığa gerek yok mu ? Sadece kurabiye yapsam kahvenin yanına ikram olarak? Zaten çikolata var bir de lokum koyacağım sizce napayım? Bu arada yanımda yardımcı kimsem yok. 2,5 yaşında bir de kızım var. 4 çeşit bile pasta yapmam benim için zor oluyor. Kahve dedikleri için çok uzun durmayacaklardı düşündüm ama sizin de fikrinizi almak istiyorum??
[silindi] Oykusmummy bence ekstra biseye gerek yok lokum ve cikolatan varmis zaten onlari koy kahvenin yanina yeterli😊
findiginannesi_ Oykusmummy İlk kez gelcekler kuzum birde o kadar yorma kendini çikolata lokum yeterli olacaktır
Oykusmummy Oykusmummy kızlarr kafamda çok büyütmüştüm sağolun için çok rahatladı. 🥰🙏🏻 bir kurabiye yapabilirsem yapayım o zaman çikolata ve lokum da koyacağım zaten yeterli olur 🥰☺️
dolcegurbanne bence yeterli zaten yeni doğum yapan bi insandan kimse ikram bekleyemez bir de başka çocugunuz daha varmış kendinizi yormanıza gerek yok
Suhedalm Benimde aynı şekil olmuştu hem tanışma hem hayırlı olsun bir kahveye gelicez dediler. Tart kalıbında çikolata soslu kek yaptım yapması çok kolay pişmesi de çok kısa, birde katlı kurabiyeliğe çikolata ve kurabiyeler koymuştum canım
Oykusmummy Oykusmummy kızlarr kafamda çok büyütmüştüm sağolun için çok rahatladı. 🥰🙏🏻 bir kurabiye yapabilirsem yapayım o zaman çikolata ve lokum da koyacağım zaten yeterli olur 🥰☺️
Baharbek Oykusmummy bence yeter lokum çikolata kurabiye de olabilir belki gelirken bişeyler getirirler onlardan da koyarsın
caylavyu Oykusmummy borcam da tatlı yapabilirsin basit. Yanına çikolata lokum koyarsın ilk defa geliceklermiş madem haberli olduğu için tatlını akşam eşin gelince yap rahatça koy dolaba
hadisse Ne gerek var bir şey yapmanıza siz daha yeni doğum yapmışsınız, kahve yabina çikolata lokumunuz da varmış başka bir şey hazırlamayin,kendinizi de yipratmayin. bilen insan kendisi getirir boş verin çocuklarınızla ilgilenin .
Liya01 Oykusmummy bence yeterli canım bunlar çocuklu insanlarız görmeye gelen bizi görmeye gelsin yemeğe içmeye değil en azından kendim için böyle küçük kızımla yapamıyorum öyle 😂 gelene veriyorum kahve çikolata fikan tamam amaç sohbet muhabbet en azından kızım büyüyene kadar böyle 🤷♀️😂